aliazaribalsi

مبارزه با رژیم کثیف آخوندی تا آخرین قطره خون

هاشمی رفسنجانی در سایت خود بازهم «زیرخاکی» رو کرد

 

در پی اشغال سفارت بریتانیا و نیز باغ قلهک توسط برخی «دانشجویان بسیجی»؛‌ وب‌سایت هاشمی رفسنجانی یکی از سخنان پیشین هاشمی رفسنجانی در سال ۱۳۶۰ را بازنشر کرد که به‌نوعی درارتباط با این قضیه است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، اکبر هاشمی رفسنجانی در خطبه‌های نماز جمعه خود در سال ۱۳۶۰ با حمله به «بی‌قانونی‌ها و خودسری‌ها» گفته است که «با شعار نمی‌شود کشور را اداره کرد».

هاشمی در سخنان سی سال پیش خود افزوده است که «این خودسری ها و تجاوز از مرز قانون، چه به‏ دست دوست و چه به‏ دست ‏دشمنان دوست نما، سبب ایجاد بی‏ اعتمادی مردم و فلج ماندن نیروهای‏ سازنده در اقتصاد کشور می‏‌شود. ما باید یک حد و حسابی را در این گونه امور رعایت کنیم.»

هاشمی ادامه داده است: «من این اطمینان را امروز از تریبون نماز جمعه می‏‌دهم و به‏ عنوان ‏رئیس مجلس و یک مسلمان که سیاست کشور را می‌داند می‏‌گویم، سیاست ‏کشور ما این نیست که با بی‌قانونی و با شعار، با مردم برخورد بکنیم. هر جا که‏ دیدید یک ارگانی، چه انقلابی و چه غیرانقلابی، چه اداری و چه غیر اداری، می‏‌خواهد برخورد غیرقانونی بکند، این دوست نیست، دشمن است. یا دوست نادان است که کار دشمن را می‏‌کند!»

وی سپس در خاتمه سخنان خود افزوده است:‌«نتیجه‌ای که می‏‌خواهم از این خطبه بگیرم، این است که ما امروز نیاز نداریم ‏کشورمان را به‏ صورت انقلابی اداره کنیم. دوران، دوران نظم و قانون است.»

گفتنی است پس از بازنشر این سخنان وب‌سایت‌های مخالف هاشمی به این سخنان واکنش نشان داده و به هاشمی حمله کردند.

برای مثال مشرق در این زمینه نوشته است: «بدیهی است که آقازاده‌های عاشق غرب بویژه لندن نشین‌ها از قطع شدن پل ارتباطی‌شان نگران باشند و به هیچ‌وجه اقدام جمعی از دانشجویان انقلابی و یا به قول آنها خودسر و تندرو را تائید نکنند که در این میان واکنش پایگاه رسمی هاشمی رفسنجانی از همه جالب‌تر به نظر می‌رسد.»

منبع: خودنویس

دسامبر 2, 2011 - Posted by | Uncategorized

هنوز دیدگاهی داده نشده است.

بیان دیدگاه