aliazaribalsi

مبارزه با رژیم کثیف آخوندی تا آخرین قطره خون

عامل جنايت مسلحانه در بازسازي صحنه قتل: اصلا پشيمان نيستم!

جواني که با طعمه قرار دادن يک دختر، جوان ۲۵ ساله اي را به ضرب گلوله کشته و جسد او را داخل چاهي در بيابان هاي اطراف روستاي امرغان مشهد انداخته بود، صبح روز گذشته در بازسازي صحنه جنايت خود به خبرنگار خراسان گفت: از اقدام خود اصلا پشيمان نيستم! او نظر سوئي به خواهرم داشته، حتي در خارج از يکي از شهرهاي مرزي خراسان رضوي او را اذيت کرده بود، وقتي خواهرم اين موضوع را به من گفت، حدود ۲ هفته بود که آرام و قرار نداشتم و براي کشتن آن جوان ۲۵ ساله نقشه مي  کشيدم تا اين که …

اين ها بخشي از اعترافات جوان ۲۶ ساله اي به نام جواد است که طي يک جنايت مسلحانه، جوان ۲۵ ساله اي به نام «و. پ» را به ضرب گلوله کشته و سپس روي جسد اسيد ريخته بود. به گزارش خراسان، متهم به قتل، صبح روز گذشته در محل ارتکاب جنايت واقع در چاه هاي اطراف روستاي امرغان در حضور قاضي علي اکبر صفائيان (قاضي ويژه قتل عمد) و کارآگاه رمضاني (افسر پرونده) درباره جزئيات اين جنايت هولناک گفت: پس از چند روز با دختري به نام سحر که قرار بود با او ازدواج کنم تماس گرفتم و از او خواستم تا به «و. پ» زنگ بزند و به بهانه برقراري رابطه او را به مشهد بکشاند. بار اول وقتي سحر به او زنگ زد، بلافاصله تلفن را قطع کرد اما آن جوان دوباره با شماره سحر تماس گرفت. پس از آن که سحر توانست اعتماد او را جلب کند با او در آزادشهر قرار گذاشت، من هم به محل رفتم اما چون او با فرد ديگري آمده بود نتوانستم کاري انجام بدهم و منصرف شدم اما اين بار از سحر خواستم تا به او بگويد تنها به محل قرارش بيايد. وقتي او دوباره به محل قرار در منطقه قاسم آباد آمد من و فردي به نام «خ» که راننده پژو۴۰۵ بود به همراه سحر به محل قرار در خيابان مرواريد رفتيم. او نرسيده به محل قرار دوستش را پياده کرد و خودش به طرف سحر آمد. در همين هنگام من اسلحه را از داخل خودرو برداشتم و با زدن يک ماسک به صورتم به طرف آ ن ها رفتم و در يک لحظه با اسلحه ضربه اي به پيشاني اش کوبيدم که خون از صورتش فواره زد. سپس او را داخل خودرو انداختم و دست هايش را با طناب بستم. با رفتن سحر از محل، ما هم به طرف جاده قديم قوچان حرکت کرديم و پس از عبور از کنار کال زرکش و چندين روستا به ابتداي جاده خاکي رسيديم و از ميان زمين هاي کشاورزي عبور کرديم و پس از طي مسافت زيادي در کنار يک رودخانه توقف کرديم. «خ» مي خواست از اين کار من جلوگيري کند اما من توجهي نداشتم او را از خودرو پياده کردم و پس از طي حدود ۲ کيلومتر مقتول را به اين جا(محل جنايت) آوردم. او به شدت ترسيده بود، مي گفت من حاضرم با خواهرت ازدواج کنم و يک دست و يک پايم را هم مهرش کنم، اما من او را داخل گودال بزرگ کنار چاه انداختم و گلوله اي به سرش شليک کردم که به داخل چاه افتاد.شب بعد دوباره به محل بازگشتم و يک بطري ۴ ليتري اسيد را روي جسد ريختم و متواري شدم.

وي در پاسخ به اين سوال مقام قضايي که اسلحه را از کجا آوردي و نحوه آشنايي ات با «خ» (متهم فراري) چگونه بود؟ گفت: من موادمخدر مصرفي ام را از او مي خريدم و بدين ترتيب با هم آشنا شده بوديم تا اين که بعد از اين ماجرا از او خواستم تا يک اسلحه برايم تهيه کند.متهم ادامه داد: من اسلحه را به مبلغ يک ميليون و ۳۵۰ هزار تومان از او خريدم و به او گفتم با فردي اختلاف حساب دارم و مي خواهم او را تنبيه کنم. اما پس از وقوع قتل ديگر از او اطلاعي ندارم! بنابر اين گزارش، افسر پرونده در ابتداي بازسازي صحنه قتل و درباره چگونگي دستگيري عامل اين جنايت هولناک در مقابل دوربين قوه قضاييه گفت: در تاريخ 90.3.25 اعضاي يک خانواده با مراجعه به پليس آگاهي اعلام کردند که فرزندشان از روز گذشته مفقود شده است. پس از بررسي هاي مقدماتي و تحقيق روي آخرين تماس هايي که با فرد گمشده گرفته شده بود، دختر ۱۷ ساله اي به نام سحر دستگير شد که با اعتراف وي ماجراي آدم ربايي لو رفت و اين احتمال براي کارآگاهان قوت گرفت که فرد مفقودي به قتل رسيده است. بنابراين با انجام يک سري فعاليت هاي اطلاعاتي و پليسي در نهايت متهم اصلي ماجرا در مشهد دستگير شد و به قتل «و. پ» اعتراف کرد. سپس با راهنمايي وي، به محل جنايت آمديم و جسد را با کمک ماموران آتش نشاني از داخل چاه بيرون آورديم. با پايان يافتن بازسازي صحنه قتل، عامل اين جنايت مسلحانه در حالي که هيچ گونه نگراني در چهره اش مشاهده نمي شد، به خبرنگار خراسان گفت: من تا کلاس پنجم ابتدايي درس خوانده ام و پس از آن ترک تحصيل کردم. او در پاسخ به اين سوال که اکنون از جنايت خود پشيمان هستي؟ گفت: اصلا، چرا بايد پشيمان باشم. گزارش خراسان حاکي است: به دستور قاضي صفائيان متهم اين پرونده جنايي در حالي که حلقه هاي قانون بر دستانش گره مي خورد، روانه زندان شد تا تحقيقات پليس براي دستگيري متهم فراري اين پرونده ادامه يابد.

اوت 10, 2011 - Posted by | Uncategorized

هنوز دیدگاهی داده نشده است.

پاسخی بگذارید

