aliazaribalsi

مبارزه با رژیم کثیف آخوندی تا آخرین قطره خون

اخلال در فضای مجازی ایران

اسرائیل فرماندهی نظامی ویژه ای را مامور نبرد کامپیوتری با ایران کرده است.روزنامه ساندی تایمز لندن، ضمن انتشار این گزارش می گوید مقامات نظامی ارشد اسرائیل بصورت فزینده ای نگران آن هستند که یک حمله کلاسیک علیه سایت های هسته ای ایران موفقیت آمیز نباشند.

فرماندهی جدید سایبری مستقیما زیر نظر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل خواهد بود، که این برنامه را در مرکز توان دفاعی اسرائیل قرار داده است.

او اخیرا به متخصصین نبردهای سایبری گفته است که «اسرائیل باید به یک ابر قدرت سایبری تبدیل شود.»

این مرکز که تحت نظر سازمان اطلاعاتی ارتش اسرائیل، موسوم به واحد 8200 تشکیل شده است، تا کنون تعدادی ماموریت های جاسوسی «نرم» انجام داده است؛ ازجمله رخنه به نسخه ایرانی فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی.

بدافزار استاکس نت، که در سال 2009 برنامه هسته ای ایران را شدیدا تحت تاثیر قرار داد و در کار سانتریفوژ هایی که برای غنی سازی اورانیوم استفاده می شود اخلال ایجاد کرد، به احتمال زیاد توسط متخصصین اسرائیل و آمریکا تولید شده بود.

در ماه آوریل، تعدادی از ادارات دولتی ایران مورد حمله بدافزاری قرار گرفت که تا کنون نامشخص باقی مانده و مقامات تهران آنرا به نام  ستاره می شناسند. مقامات ایرانی گفتند که این حمله کنترل شده است ولی اعتراف کردند که این بد افزار بعد از استاکس نت جدی ترین ویروسی بوده است که به سیستم های ایران حمله کرده است.

یکی منبع وزارت دفاع  آشنا به جنگ سایبری گفت: «اسرائیل دو هدف مشخص را در فضای مجازی ایران دنبال می کند. اول وجوه نظامی برنامه هسته ای و تاسیسات نظامی است. دوم زیرساخت های غیر نظامی ایران است. ما امیدواریم حمله به هر دو وجه، فضای مجازی ایران را فلج کند.»

آگوست 9, 2011 - Posted by | Uncategorized

هنوز دیدگاهی داده نشده است.

بیان دیدگاه